2014. augusztus 16., szombat

Tunéziai gyümölcsös ital

Nyaralásom során szerencsém volt részt venni egy eljegyzésen, ahol nagyon finom frissítőt kaptunk a meleg tunéziai nyárban. Annyira ízlett, hogy megkérdeztem, hogyan készítik. Igazából nem sokban különbözik az általunk ismert turmixtól, csak sűrűbb. Kóstoltam banánosat, málnásat és őszibarackosat is. Ha vendégséget tervezünk biztosak lehetünk a sikerben.
Én úgy csináltam, hogy behűtöttem boros illetve pezsgős poharakat a hűtőben. Miután megtisztítottam a gyümölcsöket, hozzá adtam egy kevés cukrot, a gyümölcsöt, turmixgében krémesre turmixoltam. A banánhoz tejet, a barackhoz és málnához kevés vizet adtam. Fontos, hogy csak kevés folyadék kerüljön bele, hogy megmaradjon a sűrű állapota. Miután megkóstoltam és elég édesnek találtam az italt kitöltöttem poharakba, amelyeket hűtőben tároltam fogyasztásig. Jó étvágyat!

 photo Viraacutegosalaacuteiacuteraacutes_zpsc1dc7edf.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése