2013. szeptember 29., vasárnap

Könyvajánló 2.- Samantha Young: Dublin Street

Azt hiszem már nagyon régen ajánlottam könyvet, pedig egy párat már elolvastam az utolsó bejegyzésem óta. A szabadtéri programok száma csökken, ezért sokan nyúlnak egy jó könyvét kikapcsolódásképpen. Az ajánlott könyv pont ezt a célt szolgálja, senki ne várjon valami nagy irodalmi alkotást tőle, de ennek a műfajnak nem is ez a célja.
Egy darabig szemeztem a könyvvel, majd elolvasta a kiadó honlapján lévő részletet. Akkor döntöttem, el hogy ezt el kell olvasni. Tetszett, hogy mondanivalója is van, nem csak a hagyományos habkönnyű történet. A legjobb barátnőmet megleptem vele születésnapjára és bizony ő sem tudta letenni, pedig ő olvasni sem igazán szeret.

További véleményeket a moly.hu-n olvashattok. Azt azért meg kell jegyeznem, az Aranypöttyös könyvsorozat tagja, tehát felnőttkönyv.
 photo Viraacutegosalaacuteiacuteraacutes_zpsc1dc7edf.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése