2013. május 14., kedd

Blogajánló- Falusi liba

Úgy döntöttem, hogy időnként bemutatom a legszimpatikusabb, legérdekesebb, leghasznosabb blogokat, amelyeket mindenképp érdemes olvasni. Ezzel a bloggal hétvégén találkoztam először, de rögtön megfogott a hangulata és témái, így azonnal feliratkoztam rá. Már a bemutatkozó szövege is megragadó:

A blog születése nagyjából egybeesik az enyémmel, tehát viszonylag új, így gondoltam mindenképp megér egy kis reklámot az írójának. Úgy hiszem lesz még mit olvasgatni a következő napokban. Remélem nektek is elnyeri tetszéseteket a Falusi liba.
 photo Viraacutegosalaacuteiacuteraacutes_zpsc1dc7edf.png

2 megjegyzés:

  1. Fúúúú, nagyon köszönöm, teljesen meghatódtam, nagyon köszönöm.:))))))) Jiháááááá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. :) Sok sikert a további blogíráshoz!

      Törlés