2013. február 10., vasárnap

Szalvétavirág

Egyik filmben láttam először ilyen dekorációt. Egy kis keresgélés után meglepődtem, hogy a tengerentúl milyen elterjedt ez a dekoráció. Bárki által könnyen beszerezhető alapanyagának köszönhetően mi is megcsinálhatjuk szobánk díszítésre, bulira, esküvőre vagy gyerekszobába, sőt koszorút is készíthetünk. Színekben és felhasználásban csak a képzeletünk szabhat gátat.

 
 
A virág elkészítéséhez szükség lesz három rétegű szalvétára, ollóra és cérnára. Akkor kapunk szép tömött virágokat, ha két szalvétát teszünk egymásra, majd legyezőszerűen felhajtjuk.
Az összehajtogatott szalvétát középen megkötjük cérnával. A széleit tetszés szerint vagy gömbölyűre vagy hegyesre vágjuk, attól függően, hogy milyen virágot szeretnénk.
Ezután a szalvétákat óvatosan rétegeire bontjuk, mivel két szalvétát használtunk, így mindkét oldalon hat-hat réteg lesz. Eligazgatjuk és akasztót kötünk rá, ami lehet drót vagy szalag is a dekorációtól függően.

5 megjegyzés:

  1. Kipróbáltam,és tényleg nagyon szép és mutatós :) köszönöm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit! Örülök, hogy sikerült. :)

      Törlés
  2. Szia! Érdeklődnék, hogy honnan szereztél olyan szalvétát, aminek mind a három rétege színes? Mert ez csak abból szép, és én mindenhol olyat találok, aminek csak a felső rétege színes, a többi fehér.. Köszönöm előre is a segítséget! :) Üdv, Emi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én a Tesco-ban vettem. Próbáld meg nagyobb áruházakban, esetleg kézműves boltban. Remélem sikerül beszerezned, mert érdemes kipróbálni. :)

      Törlés
  3. Szia!

    Én a lidlibe vettem több szint és tök jól mutatót a világos sárga+ a narancs sárga

    VálaszTörlés