2013. január 23., szerda

Romantikus képkeret

Ha igazán olcsón szeretnénk romantikus kiegészítővel dekorálni lakásunkat, akkor ez az ötlet biztosan tetszeni fog. Elkészítéséhez elegendő egy olcsó képkeret és egy drága antik festmény helyett a nyomtatónk. Az IKEA honlapját böngészve bukkantam rá erre a képkeretre. Azonnal beleszerettem, így már csak egy probléma volt, hogy nem volt bele illő képem. Az internetet hívtam segítségül (romantic painting és 18 century painting címszavakkal). Találtam egy régi festményt, ami passzolt színben a szobámba. Kinyomtattam, kivágtam és beleraktam a keretbe és íme!






Kettő képkeretem is van belőle, egy-egy a két éjjeliszekrényre. A másikba ezt a képet tettem:



Amint megunom majd őket, lecserélem ezekre:



Ha megtetszett valamelyik kép, akkor mentsd le a gépedre és nyomtasd ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése