2013. január 14., hétfő

Mézes, tojásos hajpakolás

Nem tudom, hogy ti hogy vagyok vele, de az én hajam télen mindig szárazabb és könnyebben töredezik. Ezért elhatároztam, hogy kipróbálok egy kúrát, ami abból áll, hogy hetente egyszer megcsinálom ezt a hajpakolást. Érdekesség, hogy Sissi császárné is használt ehhez hasonló tojásos hajpakolásokat, hogy megőrizze szépségét.


Hozzávalók:
2 egész tojás
2 evőkanál méz
2 teáskanál citromlé
1 zacskó vagy szemeteszsák
1 hajfestő ecset

Elkészítés:
A hozzávalókat alaposan összekeverjük. Ezután a száraz hajunkra tincsenként felvisszük a pakolást az ecsettel. A zacskót tegyük a hátunkra és a bekent tincseket bele a zacskóba, így nem kenünk össze semmit. Miután az összes haj a zacskóba került kössük meg a fejünkön, így amíg várunk bármit csinálhatunk. A pakolást 30 percig hagyjuk rajta, majd samponnal mossuk ki. 

A receptet hosszú hajra írtam, tehát akinek rövidebb haja van az mindenből fele mennyiséget használjon. Eddig egyszer készítettem el, de a hajvégek már kevésbé szárazak. A hajam fényesebb és puhább. A hosszútávú eredményről a későbbiekben beszámolok, akinek kedve van addig is próbálja ki.

1 megjegyzés: